سئو

سئو سایت/افزایش سئو سایت

سئو سایت

سئو سایت به چه معناست؟seo/بهبود رتبه سایت/ اموزش سئو سایت /افزایش سئو سایت وردپرسی

انجام پروژه های سئو سایت

سئو سایت شرکت فواد دارای پرسنل باتجربه و .حرفه ای که نیازهای بهینه سازی سایت شما را برطرف خواهند کرد.

سئو سایت چیست؟

ابزارهای سئو.

انواع سئو.

و کارایی سئو/ اموزش سئو سایت

سئو سایت چیست؟

افزایش سئو سایت
سئو چیست؟

سئو برگرفته از عبارت Search Engine Optimization است. که کلمات معادلی چون SEO یا بهینه سازی موتور جستجو دارد که همگی آنها به یک معنی می باشند. می توان آن را بصورت زیر تعریف نمود:

(بهينه‌سازي موتور جستجو) افزایش سئو سایت به معناي فريب و يا دستکاري موتور‌هاي جستجو با روش‌هاي غير اخلاقي نيست. آن‌ها براي کمک کردن. به بهبود رويت و ارتباط وب سايت‌ها در نتايج جستجوي طبيعي .با هدف رسيدن به رتبه‌بندي بالا، ايجاد شده‌اند.

افزایش سئو سایت را مي‌توان مجموعه‌اي از روش‌ها براي تغيير استراتژيک وب سايت‌ها دانست. اين فرآيند به بيان مهمترين عوامل مرتبط صفحه و افزايش اهميت آن در صفحه نتايج جستجو، مي‌پردازد.

سئو فرآيند ساده‌اي نيست که به راحتي پياده‌سازي شود زيرا نيازمند دانش زياد، علم پيش زمينه‌اي و صبر است. موتور‌هاي جستجو با تغيير مداوم الگوريتم‌هاي رتبه‌بندي خود. غير قابل پيش‌بيني هستند؛ بنابراين وظيفه مهندسين سئو. بروز نگه داشتن اطلاعات خود در اين زمينه است.

سئو سایت یا بهینه سازی سایت یا بهبود رتبه سایت یکی از فعالیت هایی است که توسط سئوکار انجام می شود.

الگوريتم رتبه‌بندي گوگل داراي بيش از 200 معيار جهت رتبه‌بندي يک سايت است. از اين رو مهندسين سئو سایت مي‌بايست مهم‌ترين اين معيار‌ها را جهت پياده‌سازي موفق سئو بدانند.

انواع تکنیکهای سئو سایت:/ اموزش سئو سایت بازاریابی محتوا  

پشتیبانی سئو سایت و اهمیت ویژه آن

بک لینک (backlink)

قرار گرفتن در صفحه اول گوگل

سئو درون صفحه یا on-page SEO

برچسب عنوان

توضیحات متا

عناوین فرعی

پیوندهای داخلی

نام تصویر و برچسب های ALT

سئو خارج از صفحه یا off-page SEO

شبکه های اجتماعی

افزایش رتبه گوگل

امتیاز دهی کاربران

تولید محتوا و نقش مهم ان در سئو:

اصول تولید محتوا : طبق تعاریفی که از یک روزنامه نگار یا ژورنالیست می شود ، وی فردیست که مسئول گردآوری ، ساماندهی و انتقال اخبار از طریق رسانه های ارتباط جمعی که امروزه اینترنت یکی از اصلی ترین بسترهای تحقق آن است ، می باشد . در همین راستا در دو مقاله قبلی. ( قسمت های اول و دوم ۱۰مهارت در روزنامه نگاری که .هر تولیدکننده محتوا به آن نیاز دارد) گفتیم که این افراد با توجه به سرعت بالای. جریان اطلاعات در حوزه کاریشان.دارای صفاتی هستند. که در ایشان نهادینه شده و ما به عنوان وبلاگ نویس یا افرادی که برای وبسایت خود دست به تولید محتوا می زنند .می توانیم. آن ها را فرا گرفته و در راه بهبود جایگاه فعلی تارنمای خود استفاده کنیم.

موتورهای جستجوی پیشرو مانند جستجوگر گوگل، بینگ، یاهو! جستجو، بایدو از خزنده‌ها جهت پیداکردن صفحات مرتبط با نتایج جستجوی الگوریتمیک خود استفاده می‌کنند. صفحاتی که از صفحات ایندکس‌شده. یک موتور جستجوی دیگر لینک می‌شوند، نیازی به ارسال ندارد زیرا به‌طور خودکار پیدا می‌شوند.

دو دایرکتوری عمده یاهو دایرکتوری، دی‌موز نیازمند ارسال دستی و بازنگری انسانی هستند. شرکت گوگل، Google Search Console را پیشنهاد می‌دهد که یک فید نقشه سایت اکس‌ام‌ال می‌تواند برای آن ایجاد و به‌طور رایگان ارسال شود. تا این اطمینان حاصل شود که تمامی صفحات، خصوصاً آن‌هایی که با دنبال کردن خودکار لینک‌ها قابل‌شناسایی نیستند، قابل‌دستیابی هستند. در گذشته یاهو، یک سرویس ارسال پرداختی داشت. که خزش را به ازای مقداری هزینه در هر کلیک تضمین می‌کرد؛ که در سال ۲۰۰۹، این سرویس متوقف شد.
خزنده‌های موتور جستجو می‌توانند هنگام خزش یک وب‌سایت، به تعداد عوامل مختلفی توجه کنند. هر صفحه‌ای توسط موتور جستجو ایندکس نمی‌شود. فاصله صفحات از دایرکتوری اساسی ممکن است. یک عامل در خزش یا عدم خزش در صفحات باشد.

افزایش سئو سایت
سئو سایت

جلوگیری از خزش

به‌منظور جلوگیری از محتوای نامطلوب در ایندکس‌های جستجو، مدیران شبکه می‌توانند.به عنکبوت‌ها دستور بدهند که فایل‌ها یا دایرکتوری‌های خاصی را درون فایل استاندارد. robots.txt در دایرکتوری اصلی دامنه. مورد بررسی و خزش (به انگلیسی: Crawl) قرار ندهند. به‌علاوه، یک صفحه می‌تواند. صراحتاً از پایگاه داده‌ها مورد جستجو خارج شود. که این عمل از طریق استفاده از متاتگ‌های مخصوص به ربات‌ها صورت می‌گیرد. هنگامی که یک موتور جستجو از یک سایت بازدید می‌کند. فایل robots.txt واقع در دایرکتوری اصلی، نخستین جایی است که مورد خزش قرار می‌گیرد.

سپس فایل robots.txt تجزیه شده و به ربات دستور داده می‌شود که کدام صفحات نباید. مورد بررسی و خزش قرار گیرد. از آنجایی که خزنده موتور جستجو ممکن است. که یک نسخه از این فایل را نگه دارد، گاهی ممکن است. که صفحاتی مورد خزش قرار گیرند. که مدیر شبکه تمایلی به آن‌ها ندارد. به‌طور معمول، صفحاتی که از خزش خارج می‌شوند. عبارت‌اند از صفحات ورودی خاص، مانند صفحات مربوط به کارت‌های خرید و صفحات مربوط به محتوای شخصی کاربر. نظیر نتایج جستجوی حاصل از جستجوهای داخلی. در مارس ۲۰۰۷، گوگل به مدیران شبکه هشدار داد. که باید از ایندکس‌شدن نتایج جستجوی داخلی جلوگیری کنند.زیرا این صفحات، هرزنامه جستجو هستند. در ادامه بحث گفتنی است.نبود سایت مپ نیز مانع از آن می‌شود. که ربات درک درستی از صفحات شما داشته باشد. همواره یک سایت مپ خوب تأثیر بسیار مهمی در خزش درست و خواندن کامل صفحات شما را دارد.

سئو سایت
سئو سایت

افزایش برتری

از روش‌های مؤثر در برتری در لینک‌های گوگل، می‌توان. به سوشیال‌ها (صفحات اجتماعی). ساخت بک‌لینک‌های طبیعی در صفحات اجتماعی و ارسال دیدگاه در وب‌سایت‌های دیگران اشاره کرد. در این بین باید توجه کافی را داشته باشید. تا از سایت‌های اسپم شده لینک نگیرید .که باعث رشد منفی سایت شما خواهد شد. تکنیک‌های برتر دیگری که در این مقوله استفاده می‌شود، توجه به استانداردهای w3c است. که سئوی وبگاه را بهبود. بخشیده و کمک شایانی به آن وبگاه می‌کند. استفاده از گوگل‌سرچ‌کنسول و تنظیم آن. کمک ویژه‌ای به رشد وبگاه‌ها می‌کند.

ایندکس کردن سایت:

ایندکس شدن، دومین مرحله از پروسه رتبه بندی صفحات سایت های مختلف توسط گوگل می باشد. ربات گوگل ابتدا سایت ها را کراول می کند؛ سپس آن ها را ایندکس می کند. و در نهایت رنک مناسبی برای هر کدام از آن ها در نظر می گیرد.

بیشتر ترافیک دریافتی توسط یک وب سایت از صفحات نتایج موتورهای جستجو. به ویژه گوگل به دست می آید. گوگل به تنهایی حدود 90 درصد از کل جستجوهای کاربران را در بر می گیرد. بنابراین، حضور وب سایت شما به عنوان بخشی از نتایج گوگل بسیار مهم است. قرار گرفتن وب سایت در صفحات نتایج موتورهای جستجو را ایندکس شدن می نامند.

هنگامی که ایندکس شدن با موفقیت انجام شد، نتیجه اش این است که ترافیک سایت افزایش پیدا می کند. هنگامی که محتوای جدیدی در سایت منتشر می کنید.در صفحات نتایج جستجو. سریع تر حضور پیدا خواهید کرد. در نتیجه بروز هرگونه مشکل و تاخیری در روند ایندکس شدن وب سایت، از حضور موفقیت آمیز شما در SERP ها جلوگیری می کند. اینجاست که ثبت سریع سایت در گوگل اهمیت زیادی پیدا می کند.

بعضی اوقات، پیش می آید که وب سایت شما ایندکس شده است. اما این کار به بهترین شکل ممکن صورت نگرفته است. به عنوان مثال یعنی موتور جستجو مورد نظر، صفحه اصلی سایت شما را در نتایج خود نشان می دهد. اما بقیه صفحات را برای جستجوهای مرتبط به نمایش در نمی آورد.

برای حل چنین مشکلی، اطمینان حاصل کنید که ربات. گوگل همیشه به وب سایت شما دسترسی داشته باشد. ربات گوگل وظیفه دارد که وب سایت های جدید را کراول کند و برای آن ها رنک مناسبی در نظر بگیرد. چراکه هدف اصلی ساخت ربات گوگل همین است..

از بین بردن Crawl Blocks

برای حل کردن این مشکل، باید به دنبال دو کد زیر در فایل robot.txt خود باشید:

User-agent: Googlebot

 / :Disallow

یا

* :User-agent

 / :Disallow

هر دو کد بالا به خزنده گوگل اعلام می کند که اجازه کراول کردن هیچ صفحه ای از سایت شما را ندارد. برای جلوگیری از این قضیه، تنها کاری که باید انجام دهید، حذف این دو کد می باشد.

اما اگر تنها برخی از قسمت های وب سایت شما ایندکس نمی شود، ممکن است مشکل تبدیل شدن فایل robot.txt به یک crawl block باشد. به هر حال برای اینکه مشکلات مربوط به این قضیه را ریشه یابی کنید، بهتر است URL مورد نظر را در بخش URL Inspection tool گوگل سرچ کنسول خود وارد کنید و از اطلاعاتی که در اختیار شما قرار می دهد استفاده کنید.

تگ های کنونیکال اشتباه را حذف کنید

با استفاده از تگ های کنونیکال، شما در واقع به گوگل اعلام می کنید. که یک محتوا، بخشی از یک صفحه مرجع در وب سایت خودتان است؛ تگ های کنونیکال برای جلوگیری از به وجود آمدن محتواهای تکراری مورد استفاده قرار می گیرند.

رتبه بندی در SERP ها چیست؟

حالا که شما فهمیده اید که سئو چیست و چه معنا و مفهومی دارد، می خواهیم کمی جلوتر برویم. یکی دیگر از سوالات رایج که می شنویم این است؛ رتبه بندی SERP چیست؟

SERP به معنی صفحه نتایج موتور جستجو می باشد. رتبه بندی SERP شرکت شما یعنی جایگاه سایت شما در موتور جستجو. بهبود بهینه سازی موتور جستجو به شما کمک می کند. که رتبه بندی خودتان را تقویت کرده و قابلیت رویت سایت. خودتان به صورت آنلاین را بهبود بخشید. هر چه رتبه بندی شما در SERP ها برای کلمات و عبارات کلیدی. مربوطه بالاتر باشد، احتمالا مشتریان بیشتری سایت و خدمات و محصولات شما . یا موضوعات مربوطه در موتور جستجو را پیدا می کنند.

برای بیشتر بخش ها، بیشتر مشتریان فقط صفحه اول google. بینگ یا هر موتور جستجوی دیگر را بررسی می کنند. به همین دلیل هر کسب و کاری که می خواهد قابلیت رویت خودش را در موتور های جستجو بیشتر. کرده و مشتریان خودش را افزایش دهد، باید تلاش کند که رتبه بندی SERP خودش را بهبود بخشد.

راه‌های بهبود SERP/ اموزش سئو سایت

سئو سایت

ربات‌های گوگل نسبت به کیفیت مطالب وب‌سایتتان رتبه آن را تعیین می‌کند. به همین علت هر چه مطالب و ویدئوهای سایتتان مفید و با کیفیت‌تر باشند. رتبه‌بندی و امتیاز آن بهتر خواهد بود. تنها کافی است. که روش‌های سئو کردن سایت را یاد گرفته و آن‌ها را اجرا کنید. سپس تاثیرش را روی رتبه خود در SERP خواهید دید.

کارهایی که برای بهبود جایگاه خود در SERP می‌توانید انجام دهید:

انجام مواردی که به سئو شدن وب‌سایت‌تان کمک می‌کند.

انتخاب کلمات و عبارات کلیدی مناسب بسیاربرای سئو سایت اهمیت دارد.

لینک دهی داخلی و خارجی داشته باشید.

محتوای با کیفیت و مفید تولید کنید.

عوامل منفی تاثیرگذار بر سئو چیست؟(عبور از خط قرمز ها)

فعالیت های خاصی وجود دارند که می توانند. به بهبود سئو شما کمک کنند. اما عواملی نیز وجود دارد که تاثیر منفی بر روی بهینه سازی موتور جستجو دارند. در این قسمت، ما چند عامل سئو منفی را بررسی می کنیم.

محتوای ضعیف یا بدون اطلاعات کافی ؛ بعضی از شرکت ها تلاش می کنند تا از روش های ساده برای تولید محتوا استفاده کنند و محتوای ضعیفی را در وبسایت خودشان قرار میدهند. اما، محتوایی که اطلاعات کمی داشته باشد. معمولا تاثیر منفی بر روی بهینه شدن سایت شما ایجاد می کند. این محتوا برای بازدید کنندگان وبسایت شما مفید نیست. در نتیجه گوگل و دیگر موتورهای جستجو. سایت شما را به خاطر محتوای ضعیف جریمه می کنند.

seo on page:/اموزش سئو سایت

تجزیه و تحلیل و نظارت به عنوان پیش نیازهای بهینه سازی Onpage

بهینه سازی موثر onpage نیاز به ترکیبی از چندین عامل دارد. اگر قصد دارید عملکرد خود را به روشی ساختار یافته بهبود ببخشید . دو نکته اساسی وجود دارد: تجزیه و تحلیل و نظارت منظم. اگر فرآیند در جهت دستیابی به اهداف نباشد و بر اساس ارزیابی دقیق از موضوعات اساسی ساخته نشود . بهینه سازی ساختار یا محتوای وب سایت منفعت کمی دارد.در موارد شدید ، اقدامات بهینه سازی که مبتنی بر یک برنامه مستند نیستند. می تواند. نتیجه معکوس داشته باشد. که ممکن است به ثبات رتبه بندی کلمات کلیدی آسیب برساند یا نرخ تبدیل را کاهش دهد.

عناصر بهینه سازی Onpage :

هیچ گردش کاری استاندارد و شناخته شده جهانی برای بهینه سازی onpage وجود ندارد. با این حال ، تجزیه و تحلیل و اقدامات برای اجرا باید تا حد ممکن جامع باشد ، تا اطمینان حاصل شود. که از هر فرصتی برای بهبود رتبه بندی موتور جستجو استفاده می شود.حتی اگر هیچ راهنمای ساده گام به گام برای بهبود. جنبه های onpage وب سایت ها وجود نداشته باشد ، لیست زیر سعی دارد اکثر عناصر رایج. را که به چهار حوزه اصلی طبقه بندی شده اند ، پوشش دهد.

1.بهینه سازی فنی (تکنیکال)

1.1. Server speed(از آنجا که زمان بارگذاری وب سایت توسط موتورهای جستجو به عنوان بخشی از ارزیابی خود برای اهداف رتبه بندی در نظر گرفته می شود ، افزایش سرعت پاسخ به سرور بخش مهمی از بهینه سازی onpage است)

2.1.Source code(یک کد منبع کارآمد می تواند به بهبود عملکرد وب سایت کمک کند. توابع اضافی یا بخشهای کد اغلب می توانند حذف شوند . یا سایر عناصر برای ادغام سایت توسط Googlebot آسانتر شود).

3.1.IP addresses: ادرسهای IP(با استفاده از این موارد می توانید بفهمید. که مثلاً شما یک مشکل محله بد دارید. در حالت ایده آل ، شما همیشه باید یک آدرس IP منحصر به فرد برای هر پروژه وب داشته باشید. این به گوگل و سایر موتورهای جستجو بی نظیر بودن وب سایت است).

2.content:(در این زمینه ، محتوا فقط به عناصر قابل مشاهده روی صفحه مانند متن و تصاویر اشاره نمی کند. همچنین شامل عناصری است که در ابتدا قابل مشاهده نیستند ، مانند برچسب های alt یا اطلاعات متا.)

1.2. Text(برای مدت طولانی ، بهینه سازی متن بر اساس تراکم کلمات کلیدی انجام می شد. این روش اکنون اولاً با توزین اصطلاحات با استفاده. از ابزارهای WDF * IDF و – در سطح بعدی – با استفاده از تحلیل خوشه. موضوعی برای اثبات اصطلاحات و اصطلاحات مربوطه ، جایگزین شده است. هدف از بهینه سازی متن همیشه باید ایجاد متنی باشد. که نه تنها در اطراف یک کلمه کلیدی ساخته شده باشد ، بلکه ترکیبات اصطلاحات . کل ابرهای کلمه کلیدی را به بهترین شکل ممکن پوشش دهد).

2.2.عناصر متنی ساختاری: این شامل استفاده .از پاراگرافها یا لیست های نقطه ی گلوله.برچسب های عنوان اصلی و پررنگ یا کج کشیدن عناصر یا کلمات متن جداگانه است.

3.2. Graphics:(همه تصاویر عناصر محتوایی مهمی هستند که می توانند بهینه شوند. آنها می توانند به افزایش ارتباط محتوا کمک کنند. تصاویر بهینه سازی شده می توانند. به تنهایی در جستجوی تصاویر Google رتبه بندی شوند. در عین حال ، آنها می توانند میزان جذابیت یک وب سایت را برای کاربران افزایش دهند.گالری های تصویر جذاب همچنین می توانند. زمان کاربران را در سایت افزایش دهند. نام پرونده های گرافیکی بخشی از بهینه سازی تصویر است.

4.2.videos:(بیشتر موارد مربوط به تصاویر در مورد فیلم ها نیز صدق می کند. سئوکاران و مدیران وب باید توجه ویژه ای به اطمینان از مشاهده محتوای سمعی و بصری ارائه شده در صفحات. آنها توسط کاربران داشته باشند)

5.2. Meta-tags:(عنوان های متا ، به عنوان یک عنصر صفحه مربوط به رتبه بندی ، و توصیفات متا ، به عنوان یک عامل غیر مستقیم که بر CTR (نرخ کلیک از طریق) در صفحات نتایج موتور جستجو تأثیر می گذارد .دو جز important مهم بهینه سازی onpage هستند.حتی اگر بلافاصله برای کاربران قابل مشاهده نباشند.همچنان بخشی از محتوا محسوب می شوند. زیرا باید در کنار متن ها و تصاویر بهینه سازی شوند. این به شما کمک می کند. تا اطمینان حاصل شود که بین کلمات کلیدی و عناوین پوشش داده شده در محتوا و موارد استفاده شده. در متا تگ ها ارتباط تنگاتنگی وجود دارد.

3. Internal links and structure:(از پیوند داخلی می توان برای راهنمایی بازدید. ربات از دامنه خود و همچنین بهینه سازی پیمایش برای کاربران واقعی استفاده کرد).

1.3. Logical structure and crawl depth(هدف در اینجا ساخت دقیق منوها و اطمینان از این است که سلسله مراتب وب سایت شامل بیش از چهار سطح نیست. هرچه سطح کمتری داشته باشد. ربات با سرعت بیشتری می تواند. به تمام زیر صفحات دسترسی پیدا کند و آنها را خزنده کند.)

2.3. Internal linking(این نحوه مدیریت و توزیع آب پیوند در اطراف یک دامنه را تعیین می کند. و می تواند به افزایش ارتباط یک زیر صفحه در مورد یک کلمه کلیدی خاص کمک کند.یک نقشه سایت خوب یکی از مهمترین اصول SEO onpage است. و کاملاً مرتبط است ، هم برای کاربرانی که سعی در جستجوی دامنه دارند. و هم برای خزنده های موتور جستجو.

3.3. Canonization(روش های جلوگیری از محتوای تکراری شامل استفاده مناسب از برچسب های متعارف موجود و یا اختصاص صفحات با ویژگی noindex است.)

4.3.. URL structure:(این جنبه شامل بررسی اینکه آیا از URL های سازگار با موتور جستجو استفاده می شود. یا خیر و آیا URL های موجود از نظر منطقی با یکدیگر ارتباط دارند. یا خیر. همچنین می توان به طول URL به عنوان بخشی از بهینه سازی onpage نگاه کرد).

5.3. Focus:(صفحاتی که حاوی هیچ محتوای مفید خاصی نیستند. و می توانند برای شاخص Google بی معنی باشند، باید با متاتگ ربات ها “noindex” برچسب گذاری شوند ، که از قرار گرفتن آنها در نتایج جستجو جلوگیری می کند).

4. Design:(امروزه یک عامل اصلی در طراحی وب قابلیت استفاده است. گرافیک های پیچیده (به عنوان مثال استفاده از Flash) برای افزایش کارایی صفحه . اغلب با گزینه های ساده تری جایگزین می شوند.همین مورد می تواند در مورد سایر عناصر مانند برنامه های JavaScript اعمال شود).

1.4. Mobile optimization:(این به معنای سازگاری محتوای دسک تاپ یک وب سایت است. تا به راحتی در دستگاه های تلفن همراه مانند تلفن های هوشمند یا رایانه های لوحی قابل دسترسی و مشاهده باشد).

2.4. File sizes:(تصاویر یا گرافیک های خیلی بزرگ می توانند زمان بارگیری یک صفحه را به شدت افزایش دهند. به عنوان بخشی از بهینه سازی onpage.سئوکاران و طراحان گرافیک باید اندازه پرونده ها را تا حد ممکن کوچک نگه دارند.)

اکنون اموختید تا محتوای داخل صفحه و عناصر صفحه خود را برای رتبه بندی. در عناصر جستجوی جهانی و گسترده بهینه کنید.

چرا سئو برای کسب و کار ها مهم است؟/ اموزش سئو سایت

سئو سایت

حالا که میدانید سئو چیست و اندکی در رابطه با نحوه کارکرد آن آگاهی دارید، ممکن است با خودتان بگویید که چرا باید برای کار مهم باشد؟

مهم نیست که شما در چه زمینه ای فعالیت می کنید. یا کسب و کار شما چقدر بزرگ یا کوچک است.اما مشتریان هر روزه به دنبال برند های آنلاین مانند برند شما هستند. یکی از بهترین روش ها برای رسیدن به این مشتریان احتمالی، استفاده از موتورهای جستجو می باشد.

این طور در نظر بگیرید. وقتی می خواهید در رابطه با یک محصول یا یک سرویس. اطلاعات به دست بیاورید کجا را جستجو می کنید؟

اینترنت!

به همین دلیل مشتریان شما هم برای یافتن پاسخ سوالات و یا تحقیق در رابطه. با محصولات یا سرویس های مختلف از اینترنت و موتورهای جستجو استفاده می کنند. برای بیشتر مشتریان.سفر خریدار با جستجو در موتور هایی مانند گوگل شروع می شود. آن ها به دنبال عبارات یا کلمات کلیدی مطابق با نیازها و یا چالش های خودشان می گردند. سپس به وبسایتی می روند. که می تواند راهکار خوبی را به آن ها ارائه کند. در صورتی که آن ها اول با کسب و کار شما رو به رو شوند.ممکن است صدها هزار دلار به درآمد شما اضافه شود.

با بهبود سئو، شما میتوانید رتبه بندی خودتان در صفحه نتایج موتور جستجو را بهبود بخشید. این موضوع باعث بهبود قابلیت رویت شما، افزایش احتمال جذب مشتریان و بهبود رتبه بندی شما می شود. با استفاده از محتوای با کیفیت که بر روی کلمات و عبارات کلیدی مربوطه تمرکز دارد.میتوانید در زمان نیاز مشتریان به آن ها کمک کرده. پاسخ سوالات و راهکار مشکلات آن ها را ارائه کنید.

بهینه سازی موتور جستجو برای  کسب و کارهای کوچکی که میخواهند در بازار آنلاین رقابت کنند اهمیت بسیار زیادی دارد. بیشتر کسب و کارهای کوچک بودجه های بازاریابی دیجیتال کمی دارند. اگر چه ممکن است نتوانند با شرکت های بزرگ در زمینه تبلیغات رقابت کنند. اما باز هم سئو می تواند تاثیر خوبی بر روی کار آن ها داشته باشد. هر  شرکت، فارغ از اندازه اش می تواند بهینه سازی موتور جستجو را تقویت کرده و رتبه بندی خودش را در SERP ها افزایش دهد.

وجود تایتل سئو و متا دسکریپشن در صفحات

تگ تایتل و توضیحات متا برای گوگل بسیار مهم است و در نتایج جستجو دیده می‌شود. این توضیحات اطلاعات بیشتری در مورد محتوای صفحه مورد نظر ارائه می‌کند. به توضیحات متا. مانند یک فرصت تبلیغاتی برای کاربران در نظر بگیرید. این توضیحات باید به شکلی باشد که آنها را تشویق به ورود به سایت شما کند. همه صفحات باید دارای این دو تگ باشند.

بررسی کلمات کلیدی هر صفحه

کلمات کلیدی مهم‌ترین بخش متن سایت هستند. و بررسی آن‌ها فاکتور اصلی فرایند چک کردن سئو سایت است. استفاده از کلمات کلیدی اصلی، در پاراگراف اول، در همان ابتدا موضوع و جهت متن را مشخص می‌کند. موتورهای جستجو به دنبال کلمات کلیدی و عباراتی هستند. که توضیحاتی در مورد محتوای شما و نوع اطلاعاتی که قرار است. ارائه کنند. در بررسی کلمه کلیدی هر صفحه مطمئن شوید هر صفحه فقط دارای یک کلمه کلیدی است.

بررسی عنوان و زیر عنوان

قدم بعدی در آنالیز سئو سایت، بررسی وجود عناوین و مرتب سازی زیر عنوان هاست. تگ های H1 و H2 توجه ربات های جستجو را به عناوین سایت.سلسه مراتبی که ایجاد کرده اید جلب می‌کنند. استفاده از آن‌ها باعث می‌شود، ساختار سلسله مراتبی متن شفاف شود. دقت کنید که هر صفحه شما دارای تنها یک H1 باشد.

سوشال مدیا:

سئو
سئو

ارتباط بین سئو و شبکه های اجتماعی:

توییتر -فیس بوک – LinkedIn -پست الکترونیک -واتس اپ-اینستاگرام

آیا ارتباطی بین سئو سایت و رسانه های اجتماعی وجود دارد؟ بستگی به این دارد که از چه کسی سال کنید. ارتباط بین سئو و رسانه های اجتماعی چیست؟

سوال عادلانه.!

این که آیا پیوندها و اشتراک های شبکه های اجتماعی تأثیر بسزایی در سئو دارند. یا نه ، بیش از یک دهه است که بحث داغ شده است.برخی از کارشناسان جستجوگرها به شما صریحاً می گویند. که Google. در مورد رتبه بندی در واقع رسانه های اجتماعی را در نظر نمی گیرد.

در طرف مقابل ، منتقدانی را پیدا می کنید. که معتقدند جامعه جستجوگرها اهمیت اصطلاحاً “سیگنال های اجتماعی” را کمرنگ می کند.خرد متعارف می گوید که ارتباط بین SEO و رسانه های اجتماعی یک منطقه خاکستری است. اگر پیوندها و اشتراک های اجتماعی یک عامل رتبه بندی باشد .

احتمالاً یک عامل نسبتاً جزئی است.حتی در این صورت ، مفهوم سیگنال های اجتماعی. و ارتباط آنها با رتبه بندی.گوگل هنوز در سال 2021 مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.هر کجا بایستید.

ارتباط بین SEO و رسانه های اجتماعی در مورد افزایش قابلیت مشاهده برند. شما در موتورهای جستجو قابل انکار نیست. در زیر خلاصه ای از تأثیر رسانه های اجتماعی بر میزان ترافیک. جستجو برای مبتدیان آورده شده است.نمایه های شبکه های اجتماعی به طور مداوم در میان نتایج برتر جستجو قرار می گیرند.به ویژه برای کلمات کلیدی مارک دار.پروفایل های شبکه های اجتماعی اغلب در مرکز قرار دارند. و بلافاصله نتیجه وب سایت مارک های خاص را دنبال می کنند.

به عنوان مثال.جستجوی Google برای “Depop” نمایه های Twitter و Instagram آنها را در بالاترین رتبه سایت خود نشان می دهد. این نتیجه همچنین شامل پیش نمایش جدیدترین توییت های نام تجاری است. که بیشتر رابطه سئو سایت و رسانه های اجتماعی را در مورد محتوای صفحه یک Google نشان می دهد.در همین حال ، فیس بوک یک معدن طلای سئو سایت بالقوه برای مشاغل محلی را نشان می دهد زیرا به عنوان یک جمع کننده از بررسی های مثبت و رزروهای بالقوه عمل می کند.

این واقعیت که رفت و آمد اجتماعی به عنوان موجودی خاص خود تلقی می شود. گویای این امر است.به طور خلاصه ، شما می توانید. در Google Analytics در مورد تلاش های خود در شبکه های اجتماعی.مخاطبان هدف و بهینه سازی جستجو خود بیاموزید. این شامل موارد زیر است. آیا ترافیک اجتماعی بهتر (یا بدتر) از ترافیک از کانال های دیگر است؟

حجم ترافیک اجتماعی شما با ارگانیک ، ایمیل و غیره چگونه مقایسه می شود؟

کدام یک از مطالب از طریق درایو اجتماعی بیشترین بازدید را دارند.؟

پیوندهای شبکه های اجتماعی به عنوان یک قیف ترافیک عمل می کنند. اگرچه مفاهیمی مانند سایت های اجتماعی که “آب پیوند” را منتقل می کنند. از بین رفته است-اما اثر بالقوه گلوله برفی افزایش سهام اجتماعی و در نتیجه بازدید.

بیشتر را در نظر بگیرید. آیا سهام اجتماعی تأثیر قابل توجهی در SERP ها دارد.؟

شاید نه. حتی در این صورت ، پروفایل های اجتماعی به صورت جداگانه می توانند. محرک قابل توجه بازدیدکنندگان جدید باشند.مارک هایی که در زمینه های اجتماعی فعال هستند. امکان ایجاد بک لینک بیشتر یا فعال یا منفعل را دارند. انتشار مداوم مطالب به معنای دید بیشتر است. و این قابلیت مشاهده منجر به پیوند. یا ارتباط با افرادی می شود. که ممکن است در پایین جاده به شما پیوند دهند.و اگر هیچ چیز دیگری.فعالیت اجتماعی شما یک گنجینه بالقوه از اطلاعات برای تأثیرگذاری بر استراتژی محتوای سایت شما است. زیرا شما می فهمید که مخاطب شما می خواهد. چه چیزهایی را بخواند ، به اشتراک بگذارد و با آنها تعامل کند.

چگونه نمایه های اجتماعی خود را برای سئو سایت بهینه کنیم:

در اینجا واضح است: ما در مورد پر کردن کلمات کلیدی یا به اصطلاح “هک” صحبت نمی کنیم. درعوض ، ما قصد داریم به بهینه سازی عملی بپردازیم که نمایه های اجتماعی شما را در SERP افزایش دهد. خبر خوب این است که انجام این کار به معنای تعمیرات اساسی در حضور شما یا ایجاد تغییرات عمده نیست. در اینجا برخی از اصول SEO اجتماعی در رسانه های اجتماعی آورده شده است.

1.نمایه های اجتماعی خود را با بیشترین جزئیات ممکن پر کنید.

2.کلمات کلیدی را در نمایه (ها) و پست های خود ادغام کنید.

3.پیوندها را به سایت خود بازگردانید.

4 نکته سریع در شبکه های اجتماعی برای حمایت از تلاش های شما در زمینه سئو:

1.به اشتراک گذاری مطالب موجود در سایت خود را آسان کنید.

2.داده های اجتماعی خود را به ایده های محتوایی ترجمه کنید.

3.فرکانس انتشار خود را دقیق تنظیم کنید.

4.روابط خود را با مخاطبان و لینک سازان بالقوه تقویت کنید.

انواع سئو:

سئو سایت
انواع سئو

سئو کلاه سیاه

سئو کلاه خاکستری

سئو کلاه سفید

سئو کلاه سیاه:

احتمالاً اگر کسب‌وکار اینترنتی داشته‌اید و با سئو سرکار داشته باشید لفظ سئو کلاه‌ سیاه و سئو کلاه‌‌سفید در نتایج گوگل را شنیده‌اید. در این پادکست به‌صورت مختصر و کوتاه به این نکته می‌پردازیم که سئو کلاه سیاه و سئو کلاه سفید چیست و کدام‌یکی را باید انجام دهیم.

سئو کلاه سیاه چیست؟

گوگل که غول موتورهای جست‌وجو در جهان است، هوشمند و بسیار سرسخت است و در مقابل هرگونه تقلبی حکم‌هایی ازجمله پنالتی را صادر می‌کند. اگر سایت شما در گوگل پنالتی شود به این معناست که برای مدت طولانی ترافیکی از طریق گوگل نخواهید داشت و سایت شما کاملاً از دسترس کاربران خارج می‌شود.

سئو کلاه‌سیاه، تقلبی بیش نیست و اگر بتوانید با این تکنیک‌های فریب انگیز گوگل را گول بزنید و بتوانید دورش بزنید، صرفاً برای مدت کوتاه یا نهایتاً چند ماه می‌توانید در نتایج گوگل بالا باشید و بعدازاین که گوگل بفهمد باید از صحنه رقابت خداحافظی کنید و برای مدت طولانی تلاش کنید تا با راهکارهای درست و گوگل پسند به صحنه برگردید.

یکی از تکنیک‌‌های سئو کلاه‌‌سیاه

یکی از تکنیک‌های سئو کلاه‌سیاه که امروزه کسانی در اینترنت هستند و شمارا با این تکنیک‌ها فریب می‌دهدند و از شما پول‌های بسیار زیادی می‌گیرند و فقط برای مدت کوتاهی وب‌سایت شما در نتایج بالا می‌آید تکنیک بک لینک است.

بک لینک یا لینک بازگشتی یکی از تکنیک‌های بسیار عالی و موردقبول گوگل است که اگر این بک لینک‌ها باکیفیت باشند نتایج بسیار عالی و ماندگاری برای وب‌سایت شما به همراه دارد اما این کلاه‌برداران که با وعده وعیدهای بک لینک‌های باکیفیت جیب شمارا خالی می‌کنند هیچ‌چیز جز پنالتی گوگل برای شما نمی‌خرند.

سئو کلاه خاکستری یکی دیگر از شیوه‌های سئو است که باید گفت از سئو کلاه سفید، خطرناک‌تر و از سئو کلاه سیاه بهتر به نظر می‌رسد؛ اما توجه داشته باشید که شیوه‌های سئو کلاه خاکستری به شیوه‌های دو نوع دیگر از سئو هیچ ارتباطی ندارد، زیرا شرایط خدمات مربوط به این موضوع نامشخص است و اطلاعات دقیقی از آن وجود ندارد.

سئو کلاه خاکستری:

سئو کلاه خاکستری چیست؟

ارائه یک تعریف برای سئو کلاه خاکستری، کار دشواری است. به گفته مشاور سئو جان اندروز (John Andrews)، سئو کلاه خاکستری چیزی بین کلاه سفید و سیاه نیست، بلکه تکنیک‌هایی است که نسبت به مطالب منتشر شده از گوگل، بد تعریف می‌شوند و افراد منطقی و کار بلند می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. در حقیقت می‌توان گفت که بهینه‌سازی موتورهای جستجو با سئو کلاه سفید کار خاصی ندارد، سئو کلاه سیاه دردسر خواهد بود و کلاه سیاه خاکستری، یک حد وسط است. به نوعی می‌توان گفت استفاده از سئو کلاه خاکستری، راه رفتن بر لبه تیغ است که اگر کوچک‌ترین حرکت اشتباهی انجام دهید، دچار مشکل می‌شوید.

سئو کلاه خاکستری شرایط را به‌گونه‌ای رقم می‌زند که می‌توانید از طریق تکنیک‌های آن رتبه بالاتری را به دست آورید. بیشتر تکنیک‌های سئو کلاه خاکستری، تاثیر مثبتی را به همراه دارند؛ به‌شرط آنکه به درستی انجام شوند. البته این نکته را نیز باید در نظر بگیرید که سئو کلاه خاکستری نیز همانند سئو کلاه سیاه، خطراتی را به همراه خواهد داشت و اگر شما خط قرمزهای تعیین شده را زیر پا بگذارید، هم جریمه می‌شوید و هم برای سایتتان مشکل پیش می‌آید.

سئو کلاه سفید::

اگر شما از طریق سئو کلاه سفید در نتایج گوگل حاضر شوید، کاربرانی که وارد سایت شما می‌‌شوند، مخاطبان هدف شما هستند که به این نتایج، نتایج ارگانیک می‌‌گوییم.

اگر با نتایج واقعی و بدون تقلب، در صفحات و لینک های اول گوگل ظاهر شوید، احتمال این که مخاطبان و کاربرانی که وراد سایت شما می‌‌شوند، دوباره به وب‌‌سایت شما باز گردند بیشتر است. چون نتایجی که در گوگل رتبه خوبی می‌‌گیرند نتایجی است که مورد توجه کاربران نیز قرار خواهد خواهد گرفت.

در واقع سئو کلاه سفید زمانی اتفاق می‌افتد که هدف شما با هدف گوگل یکی میشود!!!!!!!!

سئو و ووکامرس:

آیا می خواهید SEO ووکامرس خود را بهبود بخشید ، اما مطمئن نیستید چگونه شروع کنید؟ بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) برای فروشگاه تجارت الکترونیکی شما معادل این است. که شخصی در گوشه خیابان واقع در دنیای واقعی ایستاده و علائم و نام فروشگاه شما را بچرخاند. اگر فروشگاه ووکامرس خود را برای SEO بهینه نکرده اید . فروش زیادی را از دست می دهید. ما این راهنمای نهایی سئو ووکامرس را ایجاد کرده ایم. تا به شما در بهبود سئو ووکامرس و جذب مشتریان بیشتر کمک کند.

قبل از شروع کار ، بیایید اصول اولیه را پوشش دهیم. ووکامرس چیست؟ WooCommerce یک افزونه تجارت الکترونیک منبع باز است که برای وردپرس ساخته شده است. این به شما امکان می دهد از قدرتمندترین سیستم مدیریت محتوا (CMS), استفاده کرده. از آن برای راه اندازی یک فروشگاه آنلاین استفاده کنید. به دلیل منبع باز بودن.می توانید هر جنبه ای از فروشگاه خود را سفارشی کرده , به راحتی پسوندهای سفارشی بسازید.

قبل از راه اندازی فروشگاه آنلاین ، اکثر مبتدیان معمولاً یکی از دو س askال را می پرسند.ووکامرس چگونه با Shopify مقایسه می کند و آیا سئو ووکامرس دوستانه است؟ما یک مقایسه دقیق از Shopify vs WooCommerce ایجاد کرده ایم. که می توانید از آن استفاده کنید تا ببینید کدام پلتفرم بهتر برای شما است.

پاسخ سوال دوم در زیر آمده است..

آیا سئو ووکامرس دوستانه است؟ WooCommerce بسیار ساده از نظر سئو دوستانه است. این برنامه در بالای وردپرس اجرا می شود که خود مطابق استاندارد است و برای SEO مناسب است. با این حال ، شما قطعا می توانید از افزونه ها,تکنیک ها برای بهبود بیشتر سئوی محصولات ووکامرس استفاده کنید. هنگامی که یک فروشگاه آنلاین با WooCommerce راه اندازی می کنید, ، این به شما بستگی دارد. که مواردی مانند موضوعات ،محصولات ، توضیحات.تصاویر و سایر محتواها را در فروشگاه خود اضافه کنید. شما مسئول بهینه سازی همه محتوای اضافی هستید که اضافه می کنید.

سئو ووکامرس یک فرآیند مداوم است و شما باید آن را ادامه دهید تا به طور پیوسته شاهد. افزایش ترافیک / فروش موتورهای جستجو باشید.حالا شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد. که برای استقرار صحیح یک استراتژی سئو ووکامرس به چه چیزی نیاز دارم؟ خوب ، این جایی است که راهنمای SEO WooCommerce ما می تواند کمک کند. ما همه چیز را برای شما تجزیه کرده ایم. آماده؟ بیایید شروع کنیم…

راه اندازی SEO را انجام دهید با نصب پلاگین مورد نیاز سئو.مثلا all-in-one-seo

عنوان سئو محصول را بنویسید, همانطور که پست های وبلاگ خود را برای SEO بهینه می کنید.همچنین باید محصولات ووکامرس شخصی خود را برای SEO بهینه کنید. یکی از مهمترین بخش های سئوی محصولات ووکامرس ، نوشتن عناوین محصول مناسب برای SEO است. این عناوین محصول, در نوار عنوان مرورگر شما ظاهر می شود.توسط موتورهای جستجو, به عنوان عنوان یک نتیجه جستجو استفاده می شود.

سئو

برای شروع باید یک محصول WooCommerce را ویرایش کرده و به پایین کادر تنظیمات AIOSEO بروید. در مرحله بعدمی توانید عنوان SEO محصول را با تایپ عنوان خود یا. با استفاده از متغیرها برای ایجاد خودکار.عنوان از اطلاعات محصول ویرایش کنید.

seo

عنوان خسته کننده: کیف چرم مردانه با نام تجاری عنوان SEO بهینه شده: کیف پول چرم قهوه ای دو تایی برای مردان-با کیفیت بالا ساخته شده برای دوام در عنوان بهینه سازی شده SEO ، ما از کلمات کلیدی دم بلند مانند دوقلو ، قهوه ای ، دوام و همه چیزهایی که مردم هنگام جستجوی “کیف چرم مردانه” جستجو می کنند ، یاد می کنیم. هنگام خرید آنلاین ، افراد به جای پرسش های عمومی ، عبارت های جستجوی دقیق را تایپ می کنند. با افزودن کلمات کلیدی بلند در عنوان محصول WooCommerce خود ، به موتورهای جستجو کمک می کنید تا شما را بالاتر از رقبای خود بیابند و رتبه بندی کنند.

3.توضیحات SEO محصول را اضافه کنید. درست در زیر عنوان در AIOSEO ، همچنین یک کادر برای افزودن توضیحات متا محصول خود مشاهده خواهید کرد.

سئو

در حالی که این توضیحات در وب سایت شما نمایش داده نمی شود ، موتورهای جستجو از آن استفاده می کنند تا در زیر عنوان محصول شما ظاهر شود. باید مطمئن شوید که از این توضیحات برای ارائه دلیل قانع کننده ای برای کلیک و مشاهده محصول توسط کاربران استفاده می کنید. این را به عنوان زمینه فروش یک خط خود در نظر بگیرید. فراموش نکنید که از کلمات کلیدی مشابهی که در عنوان SEO محصول استفاده کرده اید استفاده کنید. این امر شانس شما را برای رتبه بندی آن کلمات کلیدی هدف افزایش می دهد.

Slug Product را بهینه کنید Slug نام خوبی برای محصول است. که توسط وردپرس در URL شما استفاده می شود و همچنین به عنوان لینک ثابت شناخته می شود. به طور پیش فرض ، WooCommerce از عنوان محصول شما به عنوان slug استفاده می کند. با این حال ، گاهی اوقات اسلگ های پیش فرض هیچ کلمه کلیدی مربوط به SEO را شامل نمی شوند. می توانید آن را در تنظیمات SEO محصول خود تغییر دهید. مطمئن شوید که از کلمه کلیدی اصلی خود در slug استفاده می کنید و آن را زیاد طولانی نکنید.

Breadcrumbs را فعال کنید برای پیوندهای داخلی عالی است زیرا مسیر یا دنباله ای تمیز را به صفحه ای که در آن هستید مشخص می کند.

6. استفاده صحیح از دسته بندی ها و برچسب های محصول.

دسته بندی محصولات و برچسب ها به شما کمک می کند تا محصولات را در سراسر فروشگاه آنلاین خود سازماندهی کنید. این امر باعث می شود مشتریان شما بتوانند محصول مناسب مورد نظر خود را پیدا کنند.

7.افزودن متن Alt برای تصاویر محصول بسیاری از مشتریان برای جستجوی سریع محصولات مورد نظر خود به جستجوی تصویر روی می آورند. برای کمک به صاحبان وب سایت ، Google اخیراً دکمه “مشاهده تصویر” را از نتایج جستجوی تصویر آنها حذف کرده است. این بدان معناست که کاربران باید از وب سایت شما دیدن کنند تا تصویر را با متن مشاهده کنند.

8.عنوان SEO و توضیحات مربوط به دسته بندی محصولات را اضافه کنید هر دسته محصول در ووکامرس صفحه مخصوص خود را دارد. این صفحه شامل محصولات مشابه است که باعث افزایش تراکم کلمات کلیدی برای کلمات کلیدی مورد نظر شما می شود. این امر صفحات دسته بندی محصولات را برای سئو ووکامرس اهمیت بیشتری می بخشد.

9.پیگیری مشتریان WooCommerce در Google Analytics

مهمترین بخش یک استراتژی SEO موثر ، داده است. شما باید یاد بگیرید که کاربران شما از کجا آمده اند ، چگونه فروشگاه شما را پیدا کرده اند ، به چه محصولاتی نگاه کرده اند و در فروشگاه شما چه می کنند. Google Analytics می تواند به شما در ردیابی همه این اطلاعات کمک کند ، اما تنظیم صحیح آن بسیار دشوار است.

10.سرعت و عملکرد وب سایت را بهینه کنید گوگل سرعت وب سایت را یکی از مهمترین عوامل رتبه بندی می داند. این بدان معناست که وب سایت های سریعتر بیشتر از وب سایت های کندتر رتبه بالاتری دارند.

11.امنیت ووکامرس را افزایش دهید موتورهای جستجو عاشق وب سایت های امن و مطمئن هستند. گوگل با علامت گذاری سریع وب سایت های ناامن با هشدار ، کاربران را از کلاهبرداری ، بدافزار و وب سایت های فیشینگ هشدار می دهد.

دانلود افزونه های مورد نیاز سئو:

سوالات متداول:

قیمت و هزینه سئو سایت چقدره؟

قیمت سئو سایت هم مثل زمان سئو به این برمیگرده که روی چه کلمه ای قراره سئو انجام بشه و رقبای شما در اون صنعت چقدر دارن هزینه می کنن، اما به صورت تقریبی میشه گفت هزینه سئو سایت ماهانه 1.5 میلیون تا 4 میلیون تومان هست.

سئو سایت معمولا چقدر زمان می بره؟

مدت زمان سئو سایت به عوامل زیادی بستگی داره- اینکه الان سایت شما چه رتبه ای داره، اینکه رقبای شما چقدر دارن فعالیت می کنند و موارد زیاد دیگه ای که روند سئو سایت رو تغییر میده. اما معمولا در اکثر موارد این زمان 6 ماه تا 12 ماه خواهد بود.

راهکار سئو گوگل سایت شرکت فواد برای برآورد هزینه و تعرفه سئو

نحوه برآورد هرینه سئو فواد به این صورت است که ابتدا وب‌سایت مورد نظر را بر اساس گستردگی عبارات کلیدی، بازار رقابت زمینه فعالیت مورد نظر در فضای اینترنت و هدفی که مشتری دنبال می‌کند بررسی کرده و سپس پکیج متناسب را معرفی می‌کند. هر پکیجی که به مشتری پیشنهاد شود شامل یک سری از خدمات و ضمانت‌ها است که بعد از تحلیل و بررسی‌های اولیه برای مشتری ارسال می‌شود. این روش به دلایل زیر از استاندارد بالایی برخوردار است:

  1. قبل از برآورد هزینه زمینه کاری مورد بررسی قرار می‌گیرد، بنابراین نسبتا از دقت بالایی برخوردار است.
  2. پکیج پیشنهادی حداقل پکیجی خواهد بود که نتیجه مطلوب را برای مشتری ایجاد می‌کند.
  3. بررسی اولیه موجب می‌شود هزینه‌های اضافه برای خدمات غیرقابل ارائه دریافت نشود.
  4. اگر پروژه‌ای با بودجه مشتری قابل انجام نباشد، تیم کارشناس سئو فواد این موضوع را قبل از برآورد مطرح خواهد کرد.

پشتیبانی سئو سایت

سوال دیگری که ذهن بیشتر مشتریان را درگیر می‌کند این موضوع است که هزینه پشتیبانی سئو چگونه محاسبه می‌شود؟

در پاسخ به این دوستان اول این سوال مطرح می‌شود. که پشتیبانی سئو سایت چه معنایی دارد.آیا به این معناست. که بعد از رسیدن به رتبه دلخواه، بدون اینکه کاری روی وب‌سایت انجام پذیرد. سایت در رتبه خود باقی بماند.؟

چنین چیزی به دو دلیل امکان‌پذیر نیست.اول اینکه وقتی سئوی سایت را متوقف می‌کنید. رقبای شما همچنان در حال سئوی وب سایت خود هستند. و شما در این بازار از آنها عقب خواهید. ماند و دوم اینکه اگر حتی رقیبی در این کار نداشته باشید. گوگل به صورت مداوم الگوریتم‌هایش را تغییر می‌دهد. بنابراین اگر قرار است. که یک وب‌سایت در رتبه خود باقی بماند. یا ارتقا رتبه داشته باشد.مستلزم این است. که به .همان میزانی که قبلا روی این پروژه کار انجام شده است. زمان گذاشته شود. بنابراین باید در پاسخ به این دوستان گفت. که چیزی به نام پشتیبانی سئو گوگل سایت وجود ندارد.و در واقع هیچ‌وقت کار سئو سایت تمام نمی‌شود.

11 thoughts on “سئو سایت/افزایش سئو سایت

  1. جابر گفت:

    عالی ممنون

  2. admin گفت:

    تشکر فراوان

  3. کریمی گفت:

    mersiiii very good

  4. کاظم گفت:

    very good

  5. حسین گفت:

    تشکر اموزنده بود

  6. هاشم گفت:

    مفید بود

  7. سعید گفت:

    خوب بود مرسی

  8. مجتبی گفت:

    لطفا اگ میشه راجب قیمتها و تعرفه ها بیشتر مطلب بزارد

  9. هانیه کاظمی گفت:

    باسلام..تشکر از مطالب

  10. مهدی گفت:

    ممنون از مطالب مفید و اموزنده شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *